10ekim gözüküyor doğum, benimde ilk gebeliğim zaman yaklaştıkça stres endişe artıyor, birde ailemde bana yakın oturmuyor doğum aniden başlarsa ne yaparız diye düşünüp duruyorum. Havaların soğuk olması benide endişelendiriyor ama en azından ayaklanmaya başladıklarında yaza denk gelicez rahat oluruz🥰