Ben de 33.haftadayım genel anlamda güzel geçiyor ama son iki haftadır inanılmaz kasık ağrısı yaşıyorum yatarken kalkarken bazen yürürken 😫 sırf bu acılar yüzünden normal doğumdan gözüm çok korktu bu ağrılar bile öyleyse normal doğuma gücüm yetmez gibi geliyor kendi kafamdan sezaryen düşünmeye başladım 🫢