Merhaba kızlar. Daha önce kayiplarim oldugu icin bu gebeligimin basindan beri coraspin + enox kan sulandirici igne ile devam ediyorum su an 35+5 haftadayiz. Dogumda herhangi bir risk oluşturmaması adına 36. Haftada coraspini bıraktıracak doktorum. Ama ben bıraktigimda bebekte gelisim sorunu olmasından cok korkuyorum. Bu konuda deneyimi olan var mi acaba nasıl ilerledi sürecler?