Plasentadan bebeğe az kan gittiği için olabilirmiş. Ailede minyonluk, zayıflık var ise de görülürmüş. Doktorum 2 haftaya kadar tolere ettiklerini ama takip etmeleri gerektiğini söylemişti. Ben de çok dikkatli besleniyorum ama seninle alakalı değil demişti.