EssHal Merhaba kızlar👋🏼 Ben ilk bebeğime 5haftalık hamileyim. Biraz acemiceyim. İlk doktor randevumla aynı gün sabahtan sağlık ocağına ebe hanıma kayıta gittim ve orda bana kanıma ve şekerime doktorumun bakmasını söyledi daha sonra doktorum ulturasonla kesenin göründüğünü söyledi ama kansızlık var mı yok mu diye bakmadı 10 gün sonra yine gel dedi sizce ben bu 10 günü beklemeli miyim yoksa ki sağlık ocağında kan tahlili vermeli miyim? Çünkü daha öncesinde kansızlık Demir eksikliği durumu yaşamıştım sizce ne yapmalıyım?
Gulcag EssHal canım zaten kan testinde hepsini görecek ilk 3 ay kana bakıyor sürekli olarak. Sağlık ocağında her ay takip ediyor onlar gerekli şeyleri söylüyorlar benim de kansızlık ve Demir eksikliğim var vitamin takviyesi yapacaklar merak etme 😇
Suhammeh EssHal ilk ayda bana da aile hekimim vermedi bugün kadın Doğum dr.uma bunu dedim Demir eksikliği olmasına rağmen verilmediğini ... cevaba şu; mğde bulantısı vs olmasın diye ilk aylarda vermiyorlar mış canım yani