Yasminnn_ sancılarınız 5 dakika da bir durulmaz olduğunda gitmelisiniz yoksa orada size yatış verseler bile zorlanabilirsix evde sancının ilerlemesi daha iyi .
Benimde bebeğim erken doğacak dedik doktor da hep normalden aşağıda dedi 28 29 haftalarda doğum pozisyonundaydı ama bugün 39 + 5 olduk gelmedi bebeğim ikinci doğumumda hiç yalancı sancım yoktu bunda sürekli iki üç haftadır var ama onlara bakmayın suyu gelip sancınızın şiddetli olması gerekiyor ve açıklık 3 , 4 cm olmadan yatış vermek istemiyor doktorlar