aleynayavz Kızlar 28 haftalık hamileyim bebeğim sadece geceleri uzandığım zaman hareket ediyor gün içinde genelde hareket yok ve ayaktayım yani çalışıyorum normal mi ? hareketlerini hissettiğimden beri hep böyle korkutuyor beni
Tugcev aleynayavz büyük ihtimalle çalıştığınız ayakta olduğunuz içindir. Oturduğunuzda dinlenme moduna geçtiğinizde oda rahatlayıp hissediyor. Benimde günüm hareketli geçtiğinde iş yaptığımda vs hareket etmiyor ama işi bitirip oturduğumda başlıyor harekete
cLearQueen Tugcev oyle asirı asirı hareketi yok 10 saniye falan vuruyo sonra uzun süre bisey yok mesela
aleynayavz Tugcev aslında iş yerinde de oturuyorum sürekli ayakta değilim ama otursam dahi hareket etmiyor ancak geceleri yatınca hareket ediyor anlamadım bende
aleynayavz cLearQueen aynen benimde o şekilde geceleri uzanınca başlıyor bir dakika falan hareketli sonra o da kesiliyor acaba uykucu mu bizimkiler 😂
cLearQueen aleynayavz ne bileyim insallah oyledir. Millet oyle seyler yaziyo ki korkuyorum. Benim oyle disardan baknca falan pek de gozukmuyo bende gobek var belki ondan
aleynayavz cLearQueen sanırım aynı şeyleri çekiyoruz ☺️ bende kilolu hamile kaldım göbeğim çok yoktu ama görenler hamile demiyor bana da mesela kilo almış gibisin diyorlar 😂 çarşamba günü kontrolde soracağım doktora hareket durumunu bakalım ne diyecek
cLearQueen aleynayavz aynen ben de oyleyim 😄 tup bebekle oldu bide o yuzden hep evhamlaniyorum malesef
aleynayavz cLearQueen o konuda da nerdeyse aynıyız o zaman ☺️ 5 sene önce kürtaj oldum daha sonra 3 aşılama, iğneli tedaviler vs hepsi olumsuz oldu tüp bebek için hsg çekindikten 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim ☺️