Dün haberlerde aile ve sosyal hizmet bakanı konuşma yapıyordu . 4 bakanlık tarafından bir komisyon kurulacağı doğum oranlarında düşme sebebi araştırılacağı ve çalışmaların yapılacağı yönünde , belli ki bu süreç daha uzayacak ama biz anne ve anne adayları olarak Twitter da filan etkinlik düzenlesek mesela #doğumizni hashtack ile düşüncelerimizi yazsak belki bazı şeyler hızlanır mı ? Doğum oranında düşüşün en belirgin sebebi belli kadınların çalışma hayatında olması ve doğum izin süremizin çok kısa olması izin süresi ile ilgili iyileştirmelerin yapılması gerekiyor artık .