Dilek_04 Sbhakcnn Maşallah size 🧿🥰 bizde 33 haftalık olduk bugün . Sıcaklar yüzünden biraz bunaltıcı geçiyor sizde durumlar nasıl
basakc36 Beyzakeles Geçmiş olsun benimde öyle lökosit 754 de çıkmıştı antibiyotik iğne kullandım şükür düştü doktorunuz ne diyor bu duruma.Ekstra olarak bol su içmemi önerdi
Letubra Beyzakeles iç çamaşırınızı mutlaka ütüleyin yoğurt ve kefiri çok çok tüketin. Yanma hissettiğinizde 1 2 litre suyu içip sık idrarla atın ben böyle kurtuldum
Nazgrr fairytale_ canım 12 haftada doktor tahminde bulundu aslında ama bebek kendini çok göstermedi bu haftada kontrolüm vardı haftaya erteledim net öğreneyim diye heyecanla bekliyorum ☺️ Sen öğrendin mi ?
Yasmin444 fairytale_ bende yarın tam 16 olucam hane bu akşam 12 den sonra cınsıyet içinde 12 de erkek dedı 14 kız dedi şuan tam olarak bende bilmiyorum hayırlısı
fairytale_ Nazgrr benimde aynı şekil doktorumun tahmini var ama yanıltmak ıcın demıyor cunku bacak arası hep kapalı göstermek ıstemıyor kendini😃🥲agustos basında randevum var o zaman öğreneceğim inşAlllah . Bebeklerimiz sağlıkla gelsin inşAlllah
Beyzakeles Basakplt şiddetli bir adet ağrısı gibi 2 gündür bulantılarım başladı henüz muhattap doktor bulup ilac başlayamadım
fairytale_ Nazgrr bendee 🥲🥲ama doktorum her zaman ultrasona gırmek zararlı dıyor bu yuzden gıdemıyorum🥹
Milina Hulyaismail bende 32+5 deyim benimde erken doğum riskim var 23 den beri rahim ağzında kısalma var kasıklarım ağrıyor karnimda sertleşme oluyor inşallah sağlıkla alırız kucagimiza
06Canan Sbhakcnn Kızımdan sonra oğluşumla 34.haftamız isimleride aynıymış hayırlı gelsin bebişlerimiz ❤️🤲
Kardelen19 06Canan merhaba bende ikiz kızlarımı bekliyorum 29 haftalık olduk isimli tulumları nerde yaptırdınız acaba b3nde şu an onun arayisindayimda