Kızlar merhaba ben yeni katıldım aranıza, benim dördüncü hamileliğim dün doktor randevum vardı ve gittim. 9 haftalık gebeyim kese etrafinda kanama gördü düşük riski var diyip ilaç verdi . Elimdeki kağıtlara baktığında bağlatamazlar da seni 30 yaş altını bağlamiyolar dedi. Sorum şu başka devlet hastanelerine sorsam bağlayan bulabilir miyim? Bi tanıdığım 24 yaşında 4 sezaryandan sonra bağlatti bileniniz varsa yazabilir mi