Elif1977 Kızlar ilk ultrason muayemde bebeği görememişti doktor rahmin geride demişti alttan muayene olmuştum şuan 10+1 bilen ya da benim gibi olan var mı?
Hifaa123 Elif1977 bana da doktor ilk muayene de aynısını söyledi 7+3 haftalık gördük bebeği kalp atışını da duyduk
Nazgrr Bundan sonra bebeğin büyüdükçe daha rahat göreceksin. Korkulacak bir şey yok çok şükür normal doğum yapmamıza engel de değilmiş
Nazgrr Elif1977 hamilelik öncesi ağır adet dönemi geçiriyorsanız bu rahmin ters olmasından kaynaklı, ben de hamile kalınca öğrendim
hepoyleolurzaten_ Nazgrr benimde ters ama hamilelikten önce ağrılı ve ağır adem dönemi geçirmiyordum🙄
Nazgrr hepoyleolurzaten_ herkeste aynı olacak diye bir şey yok canım. Ben yıllarca hastaneye gittim biri de rahmin ters böyle etkileri var demedi adet olduğumda bayılarak uykuya dalıyordum o kadar az kanamam oluyor ki ilaçta yasak .
hd21 Benimde öyle ve 2 kez doktora gittim 2 sinde de görebilmek için çok uğraştı ama bunun başka herhangibir şeye engel olmayacağını söylemişti