petitehatunn Yaren66 11+2 yim ara ara hala ağrılsr giriyor. Korkuyorum ama normal bir durummuş diyorlar
mrsdoruk Yaren66 13+5’deyğm canım geçen gün adet zamanımdı ağrı yaşadım onun dısında ara ara oluyo 12. Haftadan sonra sanırım böyle