Merhabalar. 1 saat evvel nişanım geldi. Şuan hiç bir ağrı, sancı yok. Hastaneyi aradım su gelmediyse agrı sızı yoksa bekliyebilriisniz dediler. Biraz heyecan ve stres yaptım. Nişan geldikten ne kadar süre sonra sancılar başlar yada doğum olur. Yada bir tehlikesi var mıdır beklemenin.