prens_prenses_annesi önemli olan senin pes etmemen biraz zorlaman lazım zorlaman lazım derken kızarak bağırarak değil her yarım saatte götür bakarsın kendi bı kere yapınca hoşuna gider artık anlar oraya yapılması gerektiğini sürekli sor çiş varmı diye, valla benim oğlum 2 buçukta yaşında 2 haftada bıraktı ve bı kere bile altına yapmadı şuan 3 buçuk yaşında, kendi yapıyor artık, bezi takma yok gündüz takmiyim akşam takmiyim dersen çocuğun kafası karışır bezi tamamen kaldır halılarıni kaldır arada yatağına da koruyucu tak gece de altına yaparsa yapsın bı kere altı islaninca rahatsız olur sonra yapmaz, yazın çıkartmak en mantıklısi kışın üşütür, ben geçen sene yazın başında çıkarttım, inan sende çocukta rahatlıyorsunuz, biz kurtulduk darısı başınıza 🙂