Kızlar tırnak batması yaşıyorum batan yeri kestim bi şekilde hepsini kesemefim ama orda biraz iltihap mevcut ve dokununca canım çok yakıyor eczane hakay ihtiyol pomad verdi hamile olduğumu bilerek eczane ye güvenerek ilacı kullanıyorum doktora sorma imkanım yok kullanan var mı 14 haftalığım