Aysenur0058 Biz de çift isim düşünüyorduk ama ileride bir iş hayatına girse isminin önünde bir unvan olsa ya da evlendiğinde kendi soyadını kullanmak istese zor olacak diye tek isimde karar kıldık ben kendim bu zorluğu yasadım Çünkü evet iki isminin olması kendi beğendiği ismi seçmesi çok hoş bir şey ama mesela biri aren diyecek biri rüya öyle olmasını da sevmiyorum Bence siz eşinde kabul ederse kurra çekin hangisi çıkarsa tek isim olsun