Dfnsyn Merhabalar bugün 6+1 im. Kalp atışlarını karından ultrasonla görmek için ne zaman gitmeliyim? Normalde doktorum 6+4 te çağırmıştı ama vajinal istemiyorum
elif475475 Dfnsyn 4 haftalıkken vajinal baktı 7 de karnımdan baktı 8 ve 9 da tekrar vajinal baktı. Benim 8 de kanamam olduğu için öyle oldu ama.
Merve-metin Dfnsyn 5+4tü ben sat göre ama dr 6 haftalık dedi yanlış hatırlamıyorsam 6 mm gibi bişey demişti
elif475475 Dfnsyn evet 10 haftalık olduk 12 ye kadar biraz yasaklar koydu dinleniyorum bir süre sıkıntımız yok çok şükür bebeğim sağlıklı büyüyor şu anda