Fatma_98 zararlı tabi ki, şeker, tatlandırıcı, renklendirici çok katkı maddesi var içerisinde, özellikle hamilelikte uzak durmakta fayda var. Hiçbir faydası da yok bebeğe de size de. Sade maden suyu içerisine doğal karadut özü veya elma özü ekliyorum ben bazen, hem sağlıklı hem de çok lezzetli oluyor sıcaklarda ferahlatıcı oluyor