1_papatya Tugce026 herkesin aynı değildir ama benim de yeni yeni oluşmaya başladı ama acı yok kaşınıyor sadece 32+3 haftalık badem yağı kullanıyorum kaşıntıyı rahatlatıyor ama acı için bilmiyorum iyi gelir mi
Yeniyeniden Tugce026 değil 🙂 çünkü krem kullanmiyorsunuz yağda tabikide oyle badem yağı ile konu cozulmez
nesli123- Tugce026 benimde öyle çok acıyor malesef özellikle karın gerildikçe büyüdükçe yayılıyor o çatlak ve çok acıyor. Yağlı pehlivan gibi gezmeme rağmen acıyor