Kizlar ben Kahramanmaraşta ikili test verdim 12 haftalıkken sonra trafik kazası falan gecirdim hastane pek iyi değildi sonra Niğdeye geldim şuan 14 haftalik ikili teste bakmadiler laboratuvardan kağıt almam gerekiyormuş kağıdı gonderseler şimdi bakarlarmi