Bugün 6+1 di doktora gittim bebek ve kalp atışı görüldü ama doktor kese etrafında küçük kanama alanları var dedi. Aktif kanaman oldu mu diye sordu yok dedim ve ilaç verdi sorun olmayacağını söyledi . Böyle bir durum yaşayan var mı kızlar çok korkuyorum inşallah bir şey olmaz ve geçer