Sewi mama hiç kullanmadık ama oğlumda yaptığım en doğru şey saat tutmamak, ml hesabı yapmamak olmuştu. Oğlum ne zaman isterse ilk 2 ay onu kucağımda tuttum ve her istediğinde emzirdim. Ne kucağa alıştı ne de huysuz bir bebek oldu. Yenidoğan bebeğin yeri kesinlikle anne göğsudur. Bunun saati gramajı olamaz. Onun isteğiyle hareket edilmelidir. Çünkü 9 ay alışık olduğu güvendiği sıcaklık annesidir. Onu bir anda bırakmasını bekleyemeyiz. Bol bol kucaklayın mama da içse ten teması yaparak içirin.