DeryArenn yağlı olduğu için kusmanız normal ben de yurt dışında yediğinimde akşama kusmuştum çok yağlı olduğu için. Ama ishal ve kusma için şuan salgin var zaten büyük küçük çocuk fark etmiyor. Arkadaşım 2 3 gün önce ishal ve kusması vaedı. Hastanede serum takmışlar. Serumdan sonra düzeldi. Dünde kasıktan böbreğe ağrım var dedi. Doktora yaz belki sancıdır bilemeyiz dedim. Nst ye bağlamişlar sancı çıkmış. Açılma yok ama 15 ağustostan sonrasına doğumu bekle demiş