Beybyi Merhaba kızlar ben daha 2 gün önce öğrendim dün kan verdim 212 çıktı değerim sizlerde durum nasıl ilk değeriniz ve haftaniz nedir ne zaman doktora gitmeyi düşünüyorsunuz ben bu pazartesi gideceğim merak ediyorum 🫶🌸🌸
Bbaysalerdogan Ben de dün yaptırdım reglim 1 gün gecikti diye 100 çıktı. Yarın tekrar değerime baktırcam. 7 ay önce dış gebelik geçirip tüplerimden biri alındığı için çok tedirginim. Tekrar yaşamam o zamanları umarım.