Ahnes1109 Kızlar merhaba ayın 31 inde pendik medipolde detaylı ultrason randevum var gidipte memnun olan var mı doktor nasıl yazabilir misiniz. Bazı yorumları okudum kimileri kötü demiş kimileri çok tavsiye ettiğini tereddütte kaldım açıkçası doktor adı uzman doktor khayal ısmayılov
Ecmsrn Ahnes1109 dr çok muhabbet eden biri değil gerekli açıklamaları yapıyor sadece ama yorum yaptığınızda sorduğunuz da gayet konuşup cevap veriyor ben memnun kaldım açıkçası
Melis_kykk Ahnes1109 bende detaylı ultrason medipol hastanesine yaptırdım normalde o hastaneye gitmiyorum. doktor çok konuşkan guleryuzlu değil ama memnun kaldım herseye tek tek baktı bilgi verdi.
Ahnes1109 @babyiscoming_ Mine hanım takipliyim ama perinatoloji bölümünden almam gerektiği söylenildi detaylı ultrason için doktor adı da uzman doktor khayal ısmayılov
AnneAdayi27_ Ahnes1109 Pendik medipolun detaylı ultrason için cihazın arızalı olduğu gibi bir duyum aldım arkadaş iki üç haftadır bekliyormuş arayıp sormanı tavsiye ederim d , bende Pendik Medipol takipliyim ama detaylı ultrasonu iki üç kişinin önerisi ile Çamlıca Medipol perinatolog emine Aydın da yaptırdım çokta memnun kaldım
Ahnes1109 @AnneAdayi27_ Ücret hakkında aramıştım birkaç kere ama herhangi bir şey söylemediler o konu ile alakalı 2 hafta oluyor randevu şimdi tekrar arayıp sorarım eğer öyle bir şey varsa siz de memnun kaldıysanız tavsiyenize uyup dediğiniz doktora giderim
Ahnes1109 @Asilkaselg Sgk lı olarak 3500 TL diye söylediler ama temmuz ayı içerisinde ayın sonuna doğru zam gelir mi bilemedim
Kubraalp67 Ben gittim Haziran 27 sindeydi sanırım Azeri bir doktordu ben memnun kaldım doktordan tamam böyle güler yüzlü bir doktor değil biraz mizacı farklı ama işini çok iyi yapıyor her şeye baktı detaylıca inceledi bilgilendirdi. Çok güzel de bebeğimin fotoğrafını yakaladı bak kızının yüzü net görünüyor dedi. Memnun ayrıldım doktorun kendisinden ilgisinden 😊
Ahnes1109 @Kubraalp67 İçim rahatladı bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim ya ☺️ Şimdi aradım da cihaz arızası için daha randevu almaya başlamışlar haftaya cihaza bakılıcakmış net bir şey söyleyemeyiz dediler birkaç başka doktora yönlendirdiler randevumu iptal etmedim arayacağım 29-30 u gibi ayın düzeldiyse oraya gideceğim eğer hala düzelmediyse başka doktora gideceğim
Kubraalp67 Ahnes1109 rica ederim olanı anlattım memnun kalmasaydım direkt söylerdim zaten gitmeyin diye ama doktor iyi tek tek inceliyor bebeğin uygun pozisyona gelmesi için eliyle hareket ettirerek doğru yere getiriyor daha rahat inceleyebilmek için. Ben giderken çikolata meyve suyu kahve içtim bizimki yine de hareket etmedi cok bana sordu aç mısınız diye hayır o kadar şey yedim hareket edesi yok herhalde dedim güldü bana hatta 😅 eliyle bazen de ultrason cihazının ucuyla uygun pozisyona getirdi bebisi 😄
Ahnes1109 @Kubraalp67 Kötü diyenler neye göre kötü dediler acaba baya birkaç sene önce yazmışlar doktor için baya iyi güzel yorumlar okumuştum hep o yüzden kafam karışmıştı biraz da ama rahatladım şimdi 🤭 cihaz düzelirse gideceğim düzelmezse eğer başka bi doktora gideceğim inşallah ay sonuna kadar düzelir ya ☺️
Kubraalp67 Ahnes1109 belki doktor biraz ciddi yüzlü çok gülen biri değil ondan olabilir ama işinde iyi ben de dert etmedim açıkçası bebeğimin sağlığı daha önemli olduğu için işini iyi yapması benim için daha önemliydi.
Ahnes1109 @Kubraalp67 O zaman inşallah cihaz sorunu halledilir de başka yere gitmek zorunda kalmam ya :) Ya tabi canım işinde iyi olması her şeyden önemli bebeğimiz için yok güler yüzlü olup olmaması çokta önemli değil
Ahnes1109 @Ecmsrn İnşallah başka yere gitmek zorunda kalmam ya cihaz sorunu halledilirse ayın sonuna kadar çok sevinicem
Ahnes1109 @Melis_kykk Ay inşallah randevumu iptal etmek zorunda kalmam ya cihaz arızalıymış ay sonuna kadar tamiri yapılır inşallah 29-30 una kadar
Nurseminn Ben khayal beye yaptırdım detaylı ultrasonu, kötü yorumlarını bende gördüm ama hiç takılmadım gittim gayet ayrıntılı güzel güzel muayene ediyor her şeyi söylüyor ben memnun kaldım. Fiyatta 2100 tl’ydi sanırım