dorugun_annesi1 Kızlar dün kan vermiştim sonuçlarım bu şekilde kolestrolüm bi türlü düşmüyor. Hamilelikte normal ama Dahiliyeye görün dedi doktorum pazartesi görüneceğiz. Kızartmadan abur cuburdan uzak durmama rağmen düşmüyor. Napacağım benn
merimiri dorugun_annesi1 benimde yüksek çıktı ama hamilelikte normal dedi doktorum bu değerler oynar dedi 🤷🏻♀️
dorugun_annesi1 merimiri İnşallah kötü bir şey demez ya doktor. Sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız inşallahh 🙏