Yusufayazin__annesi Kızlar geç döllenme nasıl oluyor geçen ay 18 inde adet oldum bu ayda 15 olmm gerekiyordu 16 yaptım test kan bişey çıkmadı hala adet olmadım regl düzenli her ay acaba geç dollemme olmuş olabilir mi
Cmregzm Benimki de geç döllenme canım adet gecikmesi 4. Gün kan verdim 1.20 çıktı yani negatif adet gecikmesi 9. Gün kan verdim 53 çıktı iki gün sonra 159 iki gün sonra 359 dört gün sonra 1972 şimdi Salı gününü bekliyorum randevu var inşallah keseyi ve kalp atışını alırız 🤗
Cmregzm Dmt0 evet vardı benim ilk gebeliğinde de midem çok yanmıştı aynı bunda da midem çok fazla yanmaya başlamıştı ve uyku hali birde normalde göğüslerim hiç ağrımaz ama bunda çok ağrıyor özellikle uçları birde bende cinsel isteksizlik oldu
Yusufayazin__annesi Cmregzm benimde göğüs ucu hasssiyeti var solda kitle var memede benim ağrı hassasiyeti ben ondandir dedim ama inşallah değildir ilk gebeligimde de sol göğsümde öyle ağrı oluyordu birde uykum geliyor
12sevgi Merhaba, benim 5 gün geçti 2 test evde yaptım. Sonra kan verdim 0.100 çıktı hala hasta olmadım. Mide bulantısı halsizlik acayip var anlamadım. Regl da olmadım. Acaba pozitif e döner mi yoksa adet söktürücü mu içeyim anlamadım
Yusufayazin__annesi 12sevgi beklemedeyim akıntım var geliyor sanıyorum afet oldum ayın 24 kadar beklicem olmazsam tekrar test yapicam 16 yaptım negatif ti bakalım
Dmt0 Yusufayazin__annesi benim 2 gün geçti ama 15 20 gündür tiroid ilacı kullanıyorum, o yüzden mi gecikti acaba