Sydmhmtsl Bugün karnımda Ağrı var özellikle sol tarafta bebeğim hareket ettikçe içerisi yara gibi sanki acıyo normalmi
Selenaygur Sydmhmtsl evet canm benimde oluyo bu haftalarda pozisyon aldigi icin normal dedi banada doktorum tabi doktoruna sormanda fayda var
melisers Sydmhmtsl 27+1 im ayniyim resmen beni de anlatmissiniz. Sag ya da sol karin boslugunda bir acima var 3-4 gundur.
Huzur20 Sydmhmtsl Benimde oluyo canım bazen sol tarafım sertlesiyo bebegin hareketinii hissetmiyorum sonra hareket edince agrım oluyo
Sydmhmtsl Selenaygur çok şiddetli ağrı değil ama ilk defa böyle bi ağrı oldu bebeğim hareketli çok şükür kontrolüm Çarşamba günü
Ademinee Benimde öyle bide ben hareketlerini hissetmiyorum pek fazla bu beni çok huzursuz ediyor çarşamba doktora gittim bi Sorun yoktu ama herkes benimki çok hareketli deyince moralim bozuluyor