yumurtlama dönemimde başlayan bir göğüs hassasiyeti ve acısı var. O kadar hassas ve acıyor ki kıyafet giyerken bile canım acıyor. Yumurtlamam bitti çatlama oldu o da üstünden 2 gün geçti hala daha ağrı ve hassasiyet devam ediyor bu normal mi? Ne zaman geçecek bu acı