15-16 temmuz yumurtlamam oldu 17 temmuz çatlamam oldu. 27 temmuz gibi test yapmayı düşünüyorumm. Elimde innovitanın erken gebelik testi var onu yaparım varsa 10 günde çıkar diye düşünüyorum 🌸 Ama günler geçmek bilmiyor vakit geçmiyorrrr çok heyecanlıyım inşallah bu sefer benimde bebişim olur bana dua edin lütfennnn