Kubra001111 Kızlar fotoğraf nasıl yükleniyor eşim nova fertil de test verdi başka hastanede de vermişti sonuçlar daha da kötü olmuş foto nasıl yüklenir
MelodyFairy Kubra001111 canım zaten açıklama kısmına direk sonuç yazmışlar Doktorla görüşün direk ya başka ilaç tedavisi ya hormon tedavisi başlasın zaman kaybetmeden
Kubra001111 buse76 ya bu kadar kötü değildi labaratuvar yanılıri 1 buçuk yıldır istiyoruz gebelik olmadı tamam sayı düşüktü ama hızı vardı bu sıfır çıkmış güvenemedim
Kubra001111 Kubra001111 1 ay önce baktırdık bu kadar değildi eve gidince bir önceki sonuçla karşılaştırcam alttaki sonuca da bakar msnz
buse76 Kubra001111 canım sonuçlar iç açıcı değil ileri hız 0 demek tüp Bebege başlamak demek yoksa bekledikçe diğer değerler de alt üst olabilir beklemenin anlamı yok gibi maddi durumun varsa bir an önce başla tüp Bebege
babyiscoming_ Kubra001111 ileri hızlı sayısı 0 çıkmış ve morfoloji 1 çıkmış sonuçlar pek iç açıcı değil maalesef doktor sizi tüp bebeğe yönlendirebilir aşılama için bile morfoloji değeri düşük
Kubra001111 babyiscoming_ tüp bebek merkezinde verdik bunu yalnız 3 haftaki başka hastanedeki değerle bu hastanedeki değer aynı değil hareketlilik %33 dü 3 haftada nasıl sıfır olur güvenemedim bu labaratuvara
Kubra001111 babyiscoming_ eve gidince bir önceki sonucumu da paylaşacağım şok oldum gerçekten napacami bilmiyorum
Gunduzsabah Kubra001111 degisrbiliyor malesef umay tup bebek merkezinde de baktirabilirsiniz.Dr olarak Murat mermerkayayi öneririm
Drfatma Benim eşim üroloji doktoru, sonuçlarınız düşük gerçekten ve spermlerin morjolojileri de bozuk , doğal gebelik olsa bile spermlerde anomali olduğu için düşükle sonuçlanabilir tüp bebeğe yönlendirirler büyük ihtimalle
Kubra001111 Drfatma canim belli aralıklarla 3 farklı sonucu atayım eve gecince iş yerindeyim için içimi yiyor 3 farklı sonucu tarihine göre bir bakın bu kadar birden düşüş olur mu bide eşime keçiboynuzu falan da iciriyorum
Kubra001111 Drfatma tekrar sperm testi ne zaman verilmeli başka hastanede vermesini istiyorum da eşimin
Melike2535 Drfatma lütfen benim eşimin sonuçlarına da bakar mısınız üç yıl oldu hamile kalamadım hiç sorun yok diyolar ama emin olamadım