Ben orada takipliyim 2. Zprunlu sezeryan olacak bugün kontrolüm vardı 7. Kez gidiyorum 7. Ayın içindeyim yani 28 . Hafta her gittiğimde başka doktor bazen doktor denk geliyor bazen asistan ama ben ikisinden de memnunum farketmiyor yani hep iyi kişilere denk geldim memnun ayrıldım doğurana kadar doktor değişir heralde ama herşey normal olduğu için rutin normal kontrole gidiyorum zaten doktorun aynı olup takip etmesi önemli değil benim için bugün ssvd yapsam özel hastanede diye sordum 100 kadından 1 i kesin ölüyor riske atma dedi baya bilgi verdi ne zaman gitsem memnunum yani ilkini medipolde doğurmuştum onlar da beni zorla sezeryan yaptılar 😅 onlardan sonra devlet bana daha iyi geldi