Kayraninnannesi bende aynisiydim cok cok bagimliydi memeye ve cok zorlaniyordum birde hamileligin son zamanlarina dogru sut azalip kolostruma donuyor ve cok daha aci veriyordu emzirmek canim cok yaniyordu. Gebelik boyunca goguslerim asiri hassasti ve inanilmaz zorlanmistim bende. Hatta 2. Bebegi emzirmek istemeyecegimi dusunuyordum cok zorlamisti ilk cocugum buna ragmen tandem dusunuyordum ama biryandan da biraktirmam gerektigini dusunuyordum ikisini birlikte emzirmek cok zor olacakti 25 ay araliklari var. Neticede bende 2yas dogum gunune kadar emzirdim sonra birakti ve o kadar uzuldum ki hungur hungur agladim suan bile bazen agliyorum. Gozlerim dolu yaziyorum cok etkilenmistim. 2. Bebis dogdu ve o sikintilar hersey bitti sanki 2 hafta oncesine kadar emzirmemis gibiydim. Sandigim kadar yorucu olmadi. Bende dinlenmek istemistim dogurmadan ama hic kaygilandigim gibi olmadi, annelik iste.. o yuzden merak etme hic emzirmemis gibi hisseidyor olacaksin bence sende. Suan buyuk cocuguma gel sende em diyorum asla istemiyor. Buarada ben cok uzun bir surece yayarak biraktirdim konusarak sirtini kasiyarak ve ninni soyleyerek bu yuzden zor olmadi onun acisindan. Suan 2 bucuk yasini gecti Yanina yatip beraber uyuyoruz.