Utkan benim çok çok küçük vardı polip doktorum aldı. Tüp bebek tedavisine başlıcam dr tekrarladı mı diye kontrol ediyor. Keşke aldırsaydınız, baya da büyükmüş tüp bebeğe de maddi manevi o kadar emek veriyorsunuz sonuçta. İnşallah tutunur ve süreç sağlıklı ilerler