Muhammedim01 Ya kızlar kaşıntı için geçen yazı paylaşmıştım doktor progestan yazdı ağız yoluyla içtim bütün vücudum kabardı doktora söyledim fitil gibi kullan dedi kulanmasam mı acaba aranızda yaşayan oldumu
Bet0142 Muhammedim01 doktorum bana da yan etkısı cok olur o yüzden fitil yoluyla kullan dedi yatarken kullan genelde daha rahat olursun canım .
ozgeya Muhammedim01 Progestan verildiyse mutlaka kullanılması gereken bir ilaç. Fitil yoluyla kullanırsanız yan etki yapmıyor.Ben de kullandım ve hiçbir sorun yaşamadım.
Minigimminigim11 Muhammedim01 bende progestan fitil gibi kullanıyorum cok iyi şimdi ye kadarda sukur yan etki göstermedi
Sevimmmm Ağız yoluyla yan etkileri çok oluyor. Fitil de tamamen yan etkisiz ve daha etkili. Mutlaka kullanın.
mcansum mcansum ha pardon tam anlamamısım sasırdım da fitil olarak al bnce bnde oral kullandım cok kotu yan etkiler gordm