Ben anestezi altında aldım toplam yatakta 30 dakika yatmışımdır.sonra kalktı. Tuvalete girdim yemek yedirdiler çıktık hastaneden evde de ilk 2 gün yattım sonra evde ayaktayım hep sürekli yatmamı önermedi doktor ağır kaldırmıyorum sadece o kadar canım :)