Alyaveannesi ilk kızımda hiç kullanmadım emzirme sütyeni. O zamanlar süngerlileri yoktu sanırım süngersiz kullanmaya da ben alışık değilim. Evde zaten normal pente atletle dolaşıyordum. Dışarı çıktığımda da emzirceksem sütyeni sıyırıyordum ama süngerliler kullanışlı geldi. Emzirme atletini dışarı çıkarken kullanamam evde penye atlette iş görüyor.