Kızlar bende gebelik şekeri çıktı bi iki dahiliyeye gittim biraz yanlış yönlendirdiler tekrar gideceğim randevu bekliyorum. Şekerden dolayı suyum fazlaymış bebeğin haftasında sorun yok. Dün doktor bebek baş aşağı dedi 28 haftalığım. Bebek hareketleri bugün çok aşağıda. Aniden suyum gelir diye korkuyorum böyle olan var mı yada suyun dengelenmesi için şekeri kesmem yeterli mi :(