halitefe ben 13+5 gebeyim şu an. 6 haftalık sanarak gittiğimde bana da 4-5 haftalık anca,geç döllenmiş demişlerdi. 10. Haftada gittim 12 haftalık gelişimindeydi yakalamıştı yani aradaki açığı. Son adet tarihimin değiştirilmesine de gerek kalmadı. İyi düşünün iyi olsun,ilerleyen süreçte yetişir bebek kendi hızına inşallah 🤲🏻☺️