Adetim gecikti test yaptım yok kan verdim 5.96 çıktı iki gün sonra verdim yani dün 9.27 çıktı bugün Şuan kanama başladı ama peçeteye siliyorum geliyor adet olacak gibi hissediyorum yani kanama öyle gibi düşük olabilir mi veya tutunamadan mı düşüyor adet olacak olsam betam yükselir mi ? Öyle çıkar mı iki kez