Kızlar 39+5 haftamdayım bu zamana kadar sancım filan olmuyordu dünden beri kaşığımda ağrı var kalçama vuruyor büyük tuvaletim geliyormuş gibi bi his var akıntım çoğaldı dünden bu yana oturunca yatınca daha ağrım artıyor doğum belirtisimi acaba ilk gebeliğim