SSultaann 15 haftalık hamileyim. Daha önce böyle bir sorun yaşayan oldu mu aranızda? Doktor tekrar kan tahlili istedi Ankara’ya göndericez 10 gün sonra sonuç gelir dedi ama çok tedirgin oldum
Minnaksever SSultaann benim de yüksek çıktı bişey yok dediler aşı bağışıklığın varmış başında anti yaziyosa korkma dediler.1 doktor 2 laborant
Nuryakup Benimde pozitifdi doktorum tekrar kan almıştı ne zaman geçirdim diye gebelikten 4 ay önce gecirmisim inşallah sizinki de öyledir 💞
Nuryakup SSultaann pozitifse oluşuyor tabiki zeka geriliği düşük vs. Ben öğrendiğimde 10 haftalıktım şuan 18 ama pozitif de olsa tedavisi var diye biliyorum inşallah da tabiki çıkmaz bol bol dua edin💞
SSultaann Nilayy95 gayet iyiyiz çok şükür 34 haftalık olduk. Doktor kan sonucuna göre yalancı pozitif çıktığını söyledi yani pozitif çıkıyor ama herhangi bir enfeksiyon durumu yok. Zaten bin kişide birinde bir sorun teşkil ettiğini endişe edilecek bir durum olmadığını söyledi