Ozlemom123 Merhaba hanımlar Nitrit pozitif yazıyor tahlilimde 37 haftalığım . Bilen varsa bilgi paylaşabilir mi 🌺önemli bir durum mu ?
Ebruktk Ozlemom123 İdrar yolu enfeksiyonu olduğunu belirtiyor bende de oldu aynısı ilaç verdi doktorum geçti şükür
Burcukmsk Ebruktk idrar yolu enfeksiyonu olunca antibiyotiği kadın doğum doktoru mu yazıyor ürolog mu