Betusyl Arkadaşlar gece 12:30 gibi nişanım geldi sabah kontrolüm vardı  nst böyle çıktı sizce doğumum ne zaman olur pazartesi nst için tekrar çağırdı acil bir durum olmazsa
H4assask Sancın var ama az. Tam bir doğum sancısı değil. Benim 100 lere dağ şeklinde 5 ve 2 dk bi cıkmıştı ama ben hissetmiyordum haliyle açılmada yoktu. Doğurmadım. Bol bol su iç .