Herkese selam 10 aylık bebegım var ve yeniden hamileyim isteyerek oldu ve ben hu süreçte işk benegimde olmadıgım kadar rahatsız geçiriyorum ilkinde 37. Haftaya kadar çalıştım ama bu bebek cok farklı ve heyet raporu yazan doktora ihtiyacım var öneriniz var mı ozelde bi doktor