Buket1302 Kizlar 32. Haftadayim dis agrim cok var doktora gitsem ne yapabilir son aylarda bisey yapilmaz diye biiyorum ama dayanamiyorum agriya
alinsmom_ Buket1302 Ben de 31. haftadayım hiç dokunamayız dedi doktor ben karanfil falan koydum agriyan disime sürekli gargara yaptım bir de lısteriin varya gargara onu aldım Şu an çok şükür daha iyiyim en azından ağrı geçti diyebilirim
Ceylin_98 30 haftalığım bende 2 gündür diş ağrısından uyuyamıyorum sinirini aldırdım yine ağrıyo napa bilirim başka dayanamıyorum çünkü