Ilea o ağrılar bende 2 3 haftadır var 🙂 bugün gelecek bence diye diye 39 + 5 oldum doktor 40 + 2 yatış verdi suni sancı İçin ama bence bebeğim sağlıklı olsun ben sağlıklı olayım suni sancı sorun değil .
İlk doğumum kendisi geldi bu ikinci İnşAllah hayırlısı İLE gelsin . Sizde sağlıkla kucağınıxa alırsınız inşallah