Cantanem44 her bebeğin hareket ettiği belli saatler var canım. Bebeğin artık bi uyku düzeni falan oluşuyomuş bu haftalarda. Hangi saat aralıklarında oynadığını dinle. Ben 27 haftalığım sabahları 10 da uyandırıyo. Öğleden sonra 3-4 gibi hareketleri yoğunlaşıyo bide akşam 10 da sürekli oynuyo. Aralardada kıpırtıları oluyo yani. Sessiz ortamda bi gün boyunca dinle ben öyle yaptım