Melikezturk Ilkheyecanim valla doktor istemedi öncekiler iyiydi diye ben tesadüfen baktirdim ki iyi kide baktirmisim yani
Mhtpgnby Ilkheyecanim Ceviz ye hergün canım .. Benimde normal değerlerdeydi ama hamilelikte yükselti ceviz yiye yiye heralde bide folikasitimi b12 içerenden almıştım ..
Ilkheyecanim Mhtpgnby keşke bende folik asitimi öyle alsaymışım benmkide d vitamini ve kalsiyum içeriyodu. Cevizi denicem teşekkür ederim canım
Zehramom Ilkheyecanim benimde düşmeye başlamıştı bebek çektiği için bir miktar düşüklük olabilir dedi 12 haftadan beri ilaç kullanıyorum doğuma kadar kullanacakmışım
Ilkheyecanim Zehramom bende dün başladım kutuyu bitirince bakılcak tekrar inşallah hemen yükselir değerlerimiz 🙏
SeherNilgnBakrc Ilkheyecanim benim düşük doktorum ağız içi sprey verdi günde bir kez yanak içine sıkıyorum