Ftsxfrt memnun kalan da vardır tabii ama bende ön yargı oluşturmuştu hastane doğum korkusu yaşamıştım sancı olunca doğumhaneye alıyolar saatlerce orda sancı çekiyosun yanında kimse yok orda doğum yapıp bağıran kadınların sesi felan ne bileyim korkutmak istemiyorum umarım size iyi gelir 🥰